2013. november 24., vasárnap

Jelentkezzetek a nyereményért ^-^

Sziasztoooook!

Most  nem éppen a One Direction, vagy a blog témájában írok, de szerintem ÉRDEMES ELOLVASNI, mert én is lány vagyok, akik olvassák a blogom többségük (valószínűleg) lány, ezért gondoltam megosztom veletek, ezt a nyeremény játékot ^^ : https://www.facebook.com/pinkpanda.hu?sk=app_362431560557890&app_data  Kattintsatok az itt látható linkre, adjátok meg a kereszt neveteket, és az e-mail címeteket és nyerhettek egy csomó színt tartalmazó smink palettát *--* . Na meg lájkolni kell az oldalt, de szerintem ennyit megér... Amúgy ez a PINK PANDA Magyarország facebook oldal holnap fogja megnyitni a web áruházukat!! Érdemes felnézni arra is, és követni a facebook oldalt, szerintem. Én is jelentkeztem a nyeremény játékra, és az oldalt is követem, és előre láthatólag szeretnék majd tőlük vásárolni is. Annyit kell tudni róla, hogy egy nagyon aranyos, vicces, jófej, kedves lány, Eszti fogja tesztelni a termékeiket, akiben 100%-ig meg lehet bízni! Remélem ti is jelentkeztek a nyeremény játékra ^^ Siessetek, holnapig lehet jelentkezni!                                    xx. ˙watti


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése